Kadra

W Naszym przedszkolu pracują ludzie wrażliwi, nieustanie poszerzający swoje horyzonty. Zależy nam na bezpieczeństwie, uśmiechu i spontaniczności Państwa Pociech.

Poniżej kilka słów o Nas


Magdalena Kaczorowska

mama, pedagog specjalny, dyplomowany nauczyciel Montessori, terapeuta integracji sensorycznej, trener, koordynator praktyk, dyrektor, założycielka przedszkola Dmuchawiec Montessori

Prywatnie jestem mamą Gabrysi, Wiktora i Jagody. To właśnie oni stali się impulsem do dzielenia się moją pasją i wiedzą montessoriańską. Chciałabym pokazać ludziom, że filozofia Montessori to sposób na życie a nie przeszkoda. Pragnę aby zrozumieli, że cudownie jest być razem z dziećmi i ze sobą nawzajem. W 2006 r uzyskałam dyplom Pedagoga Specjalnego na Akademii Pedagogiki Specjalnej im Marii Grzegorzewskiej. Przez siedem lat miałam zaszczyt pracować z dziećmi w warszawskim przedszkolu montessoriańskim. Ukończyłam wiele kursów i szkoleń, przygotowujących mnie do pracy metodą Marii Montessori min. The Canadian Montessori Teacher Education Institute (2006, MACTE) Od 2007 r. zajmuje się kształceniem przyszłych nauczycieli montessoriańskich z ramienia Polskiego Instytutu Montessori, który wydaje dyplomy rekomendowane nie tylko w Polsce, ale w Europie i na innych kontynentach (MACTE). Aby moja wiedza montessoriańska, była wciąż na najwyższym poziomie, raz do roku wyjeżdżam do Ameryki, by obserwować placówki prowadzone ww metodą, rozmawiać z doświadczonymi przewodnikami montessoriańskimi. Wiedzą tą, po powrocie dzielę się z moimi studentami i wprowadzam ją do znanych mi placówek montessoriańskich.


 

Katarzyna Borowska

mama, pedagog specjalny, pedagog przedszkolny i wczesnoszkolny, dyplomowany nauczyciel Montessori, terapeuta integracji sensorycznej, terapeuta ręki, trener umiejętności grafomotorycznych, nauczyciel w gr. pomarańczowej

Jestem mamą dwójki wspaniałych  dzieci. To dzięki nim jestem szczęśliwa i spełniona, dążę w swoim życiu do osiągania coraz wyżej zawieszonej poprzeczki. Staram się przekazać  moim dzieciom, że nie ma rzeczy niemożliwych, że wszystko w życiu zależy od nas. To my kierujemy naszym losem i to każdy z nas indywidualnie maluje swoją przyszłość.  Chciałabym, aby moi podopieczni mieli w sobie świadomość, że nie są niczym ograniczani, że edukacja to nie smutny i nudny przymus, lecz wręcz przeciwnie, kolorowe drzwi za którymi kryje się interesujący, barwny świat, w którym będą mogli spełniać swoje marzenia i pasje.


Anna Matysek

mama, mgr prawa, pedagog, dyplomowany nauczyciel Montessori, trener TUS, nauczyciel w gr. pomarańczowej

Skończyłam studia prawnicze i przez wiele lat pracowałam w korporacji. Odkąd jednak pamiętam interesowałam się psychologią i pedagogiką. Postanowiłam zająć się edukacją dzieci profesjonalnie. W tym celu ukończyłam pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą z pomocą psychologiczno-pedagogiczną oraz przygotowanie pedagogiczne. Uwielbiam pracować z dziećmi i towarzyszyć im  w ich indywidualnym rozwoju. Zarażają mnie swoim entuzjazmem, optymizmem i zachwytem nad pięknem otaczającego świata. Pragnę wspierać każde z nich w tym, by odkrywało, podążało i rozwijało swój talent, potencjał i możliwości.


Edyta Pikura

mama, babcia,  absolwentka rocznego kursu- pedagogika Marii Montessori z terapią zajęciową, opiekun żłobka, asystent nauczyciela  w gr. pomarańczowej /opiekun w świetlicy

Praca z dziećmi daje  mi poczucie ogromnego spełnienia i radości. Kocham zwierzęta, prace plastyczne a w wolnych chwilach lubię czytać, zwłaszcza książki pozwalające na zgłębianie tajemnic psychologii i rozwoju człowieka. Odkrywając metodę Marii Montessori utwierdzam się w przekonaniu, że kluczowe w rozwoju dzieci jest dawanie im w codziennym życiu szansy na bycie samodzielnym, aby mogły poznawać świat odkrywając swoją osobowość i budując poczucie własnej wartości. Mimo dużego doświadczenia i wiedzy podkreślam, że nieustannie uczę się od dzieci zarówno o nich jak i o sobie samej. W codziennej pracy staram się być przewodnikiem w drodze do samodzielności.


 

Agnieszka Leśnik

mama, filozof, asystent nauczyciela w gr. niebieskiej


W życiu prywatnym jestem mamą czworga wspaniałych dzieci, z wykształcenia mgr filozofii a zawodowo dotychczas prowadziłam zajęcia pozalekcyjne dla dzieci. Moje idee wychowawcze to rodzicielstwo bliskości, porozumienie bez przemocy, szacunek do dziecka i podążanie za jego potrzebami. Interesuję się literaturą kobiecą.


Magdalena Osiadacz

absolwentka rocznego kursu- pedagogika Marii Montessori z terapią zajęciową, asystent nauczyciela  w gr. żółtej

Pasjonatka kreatywnych projektów z dziećmi, pełna twórczych pomysłów. Na co dzień tworzy naturalne świece sojowe, wolny czas spędza przy ciekawej książce o swojej ulubionej tematyce. Chętnie angażuje się w projekty z dziećmi w czasie popołudniowym. Ceni sobie zorganizowaną przestrzeń w sali – pełną konkretnych zasad. Z pełną dozą szacunku, pomaga dzieciom je respektować.


 

Ewelina Kawecka

mama, pedagog przedszkolny i wczesnoszkolny, psycholog w zakresie seksuologii, dyplomowany nauczyciel Montessori, uczestnik warsztatów Pozytywnej Dyscypliny dla rodziców i nauczycieli,  nauczyciel w gr. zielonej.

Jestem spełnioną mamą dwójki wspaniałych chłopców, to dzięki nim zaczęłam zgłębiać wiedzę w zakresie metody Montessori, to oni dali mi skrzydła do działania, zmiany myślenia i otwarcia się na niekonwencjonalne metody poznania świata i nauki przez dzieci. Jestem tu, aby towarzyszyć dzieciom i być przy nich, wtedy kiedy mnie potrzebują. Wierząca w ludzi i ich dobro wewnętrzne. Moim obecnym mottem jest: „ Jeśli nie spróbujesz, nigdy nie dowiesz się czy było warto”. Dążę do wsparcia w osiągnięciu przez dzieci samozadowolenia, sprawczości i naturalnej spontaniczności. Uczestniczę w wielu warsztatach i szkoleniach, aby móc jeszcze lepiej zrozumieć dzieci i rozwijać ich potencjał.


Paulina Wegner

mama, asystent nauczyciela w grupie zielonej, absolwentka rocznego kursu – pedagogika Marii Montessori z terapią zajęciową, uczestnik warsztatów Pozytywnej Dyscypliny dla rodziców i nauczycieli.

W życiu prywatnym jestem spełnioną żoną i mamą trójki wspaniałych dzieci. Jestem pełną energii osobą, uwielbiam zarażać optymizmem swoje najbliższe otoczenie. Z pełnym zaangażowaniem wychowuje dzieci według teorii bliskości, zrozumienia oraz szacunku. Swoją wiedze i doświadczenie wykorzystuje do pracy z dziećmi. W metodzie Montessori pracuje 7lat, cały czas doskonaląc swoje umiejętności i praktykę. Jestem wrażliwa na potrzeby innych osób. 


Agata Konat-Bąba

asystent nauczyciela w grupie zielonej, absolwentka rocznego kursu- pedagogika Marii Montessori z terapią zajęciową

Studiowałam logopedię szkolną z dydaktyką polonistyczną na wydziale Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego. Jako dziecko należałam do Warsztatowej Akademii Musicalowej i występowałam na deskach teatru Roma. Obecnie jestem aktywną chórzystką w Chórze Akademickim Uniwersytetu Warszawskiego. Uwielbiam podróże; szczególnym uczuciem darze Włochy, ale chętnie odwiedzam też inne kraje – bliskie i dalekie. Interesuje się fotografią oraz pieczeniem ciast. Kocham pracę z dziećmi – zarówno w żłobku, gdzie zaczynałam, jak i w przedszkolu Montessori. Mam wielkie serce i ogromną kreatywność która pozwala mi spełniać się w wymyślaniu mnóstwa ciekawych i rozwojowych aktywności dla dzieci o różnych predyspozycjach i upodobaniach – zawsze z poszanowaniem ich potrzeb i zainteresowań. W wolnym czasie chodzę na długie spacery ze swoim psem lub spędzam czas z przyjaciółmi.


Dorota Waszczyk

mama, dyplomowany nauczyciel Montessori w żłobku, absolwentka rocznego kursu – pedagogika Marii Montessori z terapią zajęciową, opiekun żłobka

Jestem mamą dwóch dorastających córek Weroniki i Wiktorii. Przez kilka lat pracowałam z dziećmi – opiekowałam się Nimi. To one dały mi motywację, aby dołączyć do zespołu wspaniałej kadry pracującej w placówkach Montessori na terenie Grodziska Mazowieckiego. Dbanie o dzieci i otoczenie oraz szacunek do Nich, to najważniejsza rzecz, którą sobie cenię. Moimi pasjami są przygotowywanie smakołyków dla najbliższych oraz spędzanie miłych wieczorów z książką.


Aneta Cymerman

mama, opiekun w żłobku, kursantka w Państwowym Instytucie Montessori – Montessori dla najmłodszych 0-3 lata

Jestem mamą trójki wspaniałych dzieci w wieku szkolnym. Od dłuższego czasu opiekowałam się dziećmi prywatnie, chcąc się rozwijać podjęłam decyzję o pracy w placówce Montessori która od dawna mnie ciekawiła i sprawiła że mam nowe spojrzenie na wychowanie dzieci. Chce uczestniczyć w życiu tak cudownych małych ludzi patrzeć, wspierać podziwiać ich gdy rozwijają swoje umiejętności. To niesamowite że od takich małych dzieci też można się czegoś nauczyć.
W najbliższym czasie planuje poszerzyć swoją wiedzę i uzyskać wszystkie możliwe szkolenia. W wolnych chwilach poświęcam się w stu procentach jako mama i nauce pogłębiającą wiedzę Montessori.

Jolanta Jałocha

Mama, babcia, opiekun w żłobku

W życiu prywatnym jestem mamą dwóch dorosłych synów i babcią wspaniałych wnuków. Przez około 8 lat opiekowałam się dziećmi prywatnie. Najważniejsze jest dla mnie dać bezpieczeństwo dzieciom, dbanie o ich indywidualny rozwój. Dlatego chcę rozwijać swoją wiedzę jako opiekunka w profesjonalnej placówce. W wolnych chwilach uwielbiam spotykać się z rodziną przyjaciółmi, przeczytać dobry kryminał bądź wyskoczyć do kina.


Kadra wspomagająca


Beata Jurek

mama, babcia,  kucharka, ciocia wszystkich dzieci

Gotowanie to moja praca z pasją od prawie 20lat. Od dłuższego czasu staram się wprowadzać

zdrowe i naturalne produkty, które skutecznie wykorzystuje w tradycyjnych potrawach.  Smak

moich dań najlepiej weryfikują dzieci dla, których codziennie staram się przygotowywać rozmaite posiłki.  Mimo lat spędzonych w kuchni ciągłe doskonale swoje umiejętności i dążę do perfekcji.


Ryszard Moleda

tata, dziadek, pracownik administracyjny

Jestem ukochanym dziadkiem moich wnucząt. Lubię wspólnie spędzać z nimi czas, czytać im książki. Sam, kolekcjonuje znaczki, interesuje się historią i przyrodą. Przez wiele lat pomagałem innym w dbaniu o ich domy i najbliższe otoczenie. Potrafię zrobić wiele interesujących rzeczy, przydatnych w domu czy przedszkolu. Analizowanie to moja specjalność. Cieszy mnie, że mogę współpracować z dziećmi, współtworzyć dla nich otoczenie i uczestniczyć w ich procesie edukacyjnym.


 

Patryk Organowski

tata, lektor, dyrektor szkoły.

Jestem absolwentem filologii angielskiej. Uczestniczyłem w licznych seminariach i szkoleniach dotyczących nauki Metodą Helen Doron oraz wielu innych dotyczących pracy z dziećmi w wieku szkolnym. Obecnie podnoszę swoje kwalifikacje na studiach podyplomowych z zakresu przygotowania pedagogicznego. Prywatnie jestem tatą Franka i Bruna, którzy inspirują mnie i motywują do podejmowania nowych wyzwań. Bardzo dbam o to, aby wspólnie spędzony czas był wypełniony kreatywną zabawą oraz nauką.


 

Justyna Potyńska

pedagog, pasjonatka zajęć artystycznych

Przez wiele lat pracowałam jako wychowawca grupy, jednocześnie prowadząc we wszystkich grupach wiekowych zajęcia zwane „ciaptakovem” czyli lepienie z różnych mas plastycznych w tym oczywiście z gliny. Obecnie jestem właścicielką pracowni ceramicznej w Grodzisku Mazowieckim „Gliniarenka Ikuko”. Zapraszam tam dużych i małych.


 

Paweł Mróz

wielokrotny medalista Mistrzostw Polski, medalista Pucharów Europy i Pucharów Świata.

Od 1995 roku związany z Judo. Poza oczywistym zainteresowaniem sportem z dużą przyjemnością czytam książki o różnorakiej tematyce oczywiście przy dźwiękach dobrej muzyki. Często mnie też można spotkać w kuchni gdzie lubię eksperymentować gotując różne potrawy.

 


 

Grzegorz Bazyli Majer  

Pływanie- moja wielka pasja. Dzielę ją ze wszystkimi moimi uczniami. Nie ma dla mnie większej radości i szczęścia kiedy widzę pierwsze efekty swojej pracy- szczególnie u najmłodszych pływaków-  to uczucie wolności kiedy sami się zanurzają, nurkują, pływają…Na co dzień związany jestem z pływalnią „Wodnik 2000” w Grodzisku Mazowieckim, gdzie prowadzę zajęcia z niemowlakami, dziećmi i dorosłymi.Jestem trenerem pływania II klasy, czynnym ratownikiem WOPR, trenerem w UKS „Sparta” Grodzisk Mazowiecki,  członkiem Polskiego Stowarzyszenia Pływania Niemowląt, wielkim miłośnikiem nauczania wg koncepcji Halliwick.